Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΑΚΟΥΣΕ

ΑΚΟΥΣΕ

Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
  κι εσύ αρχίζεις να δίνεις συμβουλές,
  δεν έχεις κάνει αυτό που σου ζήτησα.


Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
  κι εσύ αρχίζεις να με ρωτάς γιατί,
  ή μου λές ότι δεν θα έπρεπε να αισθάνομαι έτσι,
  ποδοπατάς τα συναισθήματά μου.

Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
  κι εσύ αισθάνεσαι ότι πρέπει να κάνεις κάτι
  για να λύσεις το πρόβλημά μου, με απογοητεύεις,
  όσο παράξενο και αν σου φαίνεται.

Άκουσε! Το μόνο που σου ζήτησα ήταν ν'ακούσεις,
  όχι να μιλήσεις ή να κάνεις κάτι - απλά να με ακούσεις.

Μπορώ να τα καταφέρω και μόνος μου! Δεν είμαι ανίκανος.
  Ίσως αποθαρρημένος και διστακτικός,
  αλλά όχι ανίκανος.

Όταν κάνεις κάτι για μένα
  που μπορώ και πρέπει να το κάνω μόνος μου,
  συμβάλεις στο φόβο και την αδυναμία μου.

Όμως, όταν αποδέχεσαι ως απλό γεγονός ότι
  νιώθω αυτό που νιώθω, όσο παράλογο κι αν είναι,
  τότε δε χρειάζεται να σε πείσω
  και μπορώ να επικεντρωθώ στην προσπάθεια να κατανοήσω
  τι κρύβεται πίσω από αυτό το παράλογο συναίσθημα.
  Και όταν αυτό γίνει σαφές, οι απαντήσεις είναι εμφανείς
  και δε χρειάζομαι συμβουλές.
  Τα παράλογα συναισθήματα αποκτούν νόημα όταν κατανοούμε
  τί κρύβεται πίσω τους.

Γι'αυτό σε παρακαλώ, απλά άκουσέ με. Και αν θέλεις να μιλήσεις,
  περίμενε τη σειρά σου και θα σ'ακούσω.


Ανώνυμο

Σχολή Γονέων
Συντονίστρια: Ελευθερία Αραβίδου

Δημοτικό Σχολείο Αγίας Τριάδας Θερμαϊκού - Φεβρουάριος 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου